tirsdag den 10. juni 2008

Så er der nogen der har sommerferie

Så er der der bliver studenter til sommer - sådan plejer en hver 3. ger at sige når de stiller sig op på talerstolen til samlinger på fr-havn gym. Men øv bøv til jer , for nu har jeg sommerferie , ha ha prøv lige det .. At jeg så har et helt år tilbage til august er ikke vigtigt at tænke på lige nu - Det eneste der er vigitigt lige nu er at jeg allerede har pakket bøger og papire væk og nu skal jeg bare nyde sommeren .. I morgen kl 15 tager jeg med bussen fra Aalborg til sjælland hvor jeg skal være en uge og besøge Lars , det bliver helt kanon .. Vi skal alt muligt : i Tivoli , besøge Larses venner som bor i København , gå ture og shoppe på strøget og og og ..

nåe ja , så skal jeg jo til spejder i København - jeg har altid godt kunne tænke mig at se hvordan man holder spejder andre steder i landet og nu har jeg jo muligheden - jeg er også blevet inviteret med på udflugt af "de lokale" og jeg skal besøge Signe og ja , jeg bliver helt forpustet (af at skrive , det er vist aldrig sket før) Feedback :

"værs'go at komme ind , Maria .. det gik godt" det var de ord min psykologi lærer Sonja sagde til mig da hun bød mig ind efter min sidste eksamen i år .. det var altså rart at også den eksamen gik bedre end min årskarakter er , hvis man kan sige det .. Nu er jeg bare glad for at den er lykkeligt overstået og at jeg som sagt har sommerferie - jeg fatter det slet ikke .. I aften skal jeg lige til kor hvor vi øver til demisionen som jeg også skal med til , men bøger osv bliver liggende i skabet til august !

5 kommentarer:

Signe sagde ...

Hej smukke.. uuh.. Så er det altså snart at vi skal ses, tænk en gang at jeg skal se dig to gange på en uge.. det er lidt psyko! hehe.. Først til spejder, og så bare os to, det bliver så hyggeligt! Håber du nyder sommerferien, mens jeg sidder og terper old!! Men, men.. husk så.. jeg bliver student om 2 uger.. ;) ej, driller bare.. vi ses snart!
Kram <3

Unknown sagde ...

tillykke med det og glædelig sommerferie :)

Emilie Just sagde ...

Tillykke med det! Det må være dejligt at kunne sige at nu er det sommerferie tid... nå ja, men der når jeg nok også til om et par uger. Hyggeligt at du kommer til spejder i morgen!
Vi ses - knus Emilie

Uhulen sagde ...

Åhr ja, sommerferie.. Lyder fantastisk skønt! Men på den anden side - jeg har lige haft en uges ferie og om to uger er der ferie igen, sååå.. jeg klager ikke ;-)

Kun over, at jeg ikke også skal til Djævleøen (beklager, men det hedder den altså her) og besøge Signe og alle de andre dejlige mennesker..

Sara sagde ...

Hej smukke

Nu har jeg fået tilføjet dig på min blog liste over dem jeg læser! skøøønt hehe!

Det var så super hyggeligt at have dig på besøg til spejder! Ville være skønt hvis du boed herovre til hverdag synes jeg! Kom endelig igen smukke pige!!
Kram Sara