onsdag den 22. oktober 2008

Mit sidste pft ..


.. som deltager har hermed fundet sted. Jeg syntes det er SÅ mærkeligt. Nu har jeg i 6 år i træk været på pft. 1 år på f , 2 på p og 3 på t .. Jeg var i patruljen Pelikanerne og vi rockede så meget . Vi havde det så sjovt og fyldte spisesalen med latter til hvert måltid, hvis vi ikek var på tur eller ude og lave løb for en flok dejlige kfum spejdere. Efterhånden som jeg er blevet ældre er pft bare blevet federe og federe ! Jeg syntes det at skulel være leder på pft er et skridt væk fra barndommen og det er måske lidt trælst .. Jeg elsker at være på pft fordi jeg netop får lov til og være spejder igen og ikke leder . Men any way at være leder er sikekrt også kanon - tak for mange gode kurser pft crew ..

1 kommentar:

Signe sagde ...

Glæder mig til du skal være med i PFT-leder crewet.. ;)

Savner dig søde!
Kram