onsdag den 8. oktober 2008

Nostalgi for fuld skrue

Her på den seneste tid har jeg efterhånden fået det bedre. Jeg arbejder intenst med min skole, musikken, løber en del og hygger mig med venner og familie.
Sidste weekend var jeg først til familie fødselsdag hos min gamle ven Mathias Aaen som jeg altid har været venner med. Efterhånden som aftenen skred frem endte tidligere Ole-w-korret ved flylet og sang gamle gamle sange fra den gang vi gik til frivillig musik efter skoletid i 5. klasse. Efterfølgende hørte vi "Toybox" og andet godt fra 90'erne og vor ungdom. Vi var næsmest hele vores folkeskole klasse samlet så det var bare så hyggeligt.

Lørdag var pigerne og jeg først til (Camilla) Jensens 18 års fødselsdags fest med hendes familie og efterfølgende i byen. Først forsøgte vi at køre til Aalborg men efter for meget blæst på motervejen måtte vi vende om og vi endte i Frederikshavn sammen med en bunke gode venner fra gym. Det var bare en rigtig dejlig aften sammen med venner jeg ikke har set i lang lang tid, og jeg nød det.

Ingen kommentarer: