torsdag den 2. maj 2013

Landsmøde 2013

 I bededagsferien var jeg og mange andre metodister til landsmøde i Holstebro på idrætsefterskolen Lægaarden. Her blev jeg præsenteret som kandidat til at starte studier med henblik på at blive metodistpræst. Det var en enormt dejlig weekend blandt venner og familie og Helligånden var i sandhed i blandt os. 
Når man er til store møder og konferencer sammen har man også muligheden for at grine sammen som fællesskab og som "familie". På billedet ovenfor ses min faktiske familie, nemlig mor og far som i en leg skulle forsøge at komme fra hinanden uden at tage de fastbundende reb af hænderne. 
Min elskede moder konkluderede hurtigt at hun slet ikke havde lyst til at være med i den leg da hun ikke VIL skilles fra min far. Et ægteskab jeg altid har betragtet som ideelt. 

1 kommentar:

Læsehesten sagde ...

Tak for en dejlig weekend. Og tak for din leg - her er deres the, her er deres kaffe, her er deres pose til at brække dem i ;o)
Det var rigtig dejligt at se dig igen.