mandag den 28. april 2008

Galla på Frederikshavn Gøm


Jeg skal lige nævnte at jeg Fredag var til Galla fest på gymnasiet .. traditionen er efterhånden at pigerne har smukke og lidt dyre kjoler på og fyrrene kommer i jakkesæt og nogle få i kjole og hvidt .. I år var det menningen at Lars og jeg skulle følges (man skal jo have en rigtig date med rose og det hele) men men men - nogle kloge (?) mennesker har fundet på at vi skal have prof dørmænd oppe på skolen. (fordi vi slås jo helt vildt - altså vi kommer jo ind af døren og så trækker vi ellers ko-ben og knogjern frem fra vores fine tasker og så går vi bare amok ..) ahr jeg syntes det er en dårlig ide med de dørmænd for de vil jo se studiekort MEN min søde Lars har jo smidt ahns studiekort ud af da det er 2 år siden han blev student ! Det skal lige siges at gamle elver gerne må komme ind - (h)vis de altså har et STUDIEKORT .. øv jeg var sur


Men så måtte jeg jo bare se at få det bedste ud af aftenen og det var da også en god fest selvom min trold manglede ..

Her ses Janni fra min klasse og mig

1 kommentar:

Uhulen sagde ...

Takker for linket ;-) Og i øvrigt også for weekenden - hvor var det dog fantastisk skønt at se alle folk igen..