mandag den 28. april 2008

Mere studietur - det var så fedt jo ..


Sine, Boller (hun hedder også Maria men så Bollerrup til efternavn, så det bliver aldrig til mere end Boller - eller som jeg kalder hende, Boller-babs) Büne og Mariah

Mig og Bollers fod

Jeg ved ikke hvorfor jeg har det med at se dum ud på billeder .. hmm det må være kameraret ..

Martin og jeg - Martin droppede desvære ud after studieturen og vi savner ham super meget ..

Lisha og Mariah - Lisha er min rigtig gode veninde i klassen - vi går meget meget sammen - som om vi var kærester , navnene er noget vi selv af fundet på og ja det ene tog lidt det anden og nu tror jeg efterhånden vi har et par stykker til hinanden .. det var faktisk Lisha jeg brugte som cover da Lars og jeg startede med at se hinanden .. ha ha moar , den gættede du vist ikke hva ?

Büne, Mia og Tanja


Boller og Mariah


Det er os der sætter gang i klassen hen på aftenen !



... ja hvad skal jeg sige , det var bare super sjovt , og min dejlige klasse var så seje at "have med"

1 kommentar:

Uhulen sagde ...

Hold nu kæft hvor jeg også selv havde en fed studietur.. Tak for påmindelsen.. Men ih, det ser sjovt ud!

Vi ses da til TUF-planlægning ikke..?!