torsdag den 3. april 2008

Endnu en dejlig weekend er forlængst væk ..

Sidste weekend havde jeg rigtig travlt. Også lidt for meget, men sådan er det jo nu en gang. Jeg var først på TUF om Fredagen. Da vi ankom til lægården startede vi med at sige hej til hinanden og så gik vi ellers i gang med at skifte tøj - til de frækkeste 80'er looks. Den ene mere øm end den anden .. Se fx Sussi (Sara) og Dorthe (moi) i fuld udklædning.


Så gik turen mod hallen hvor vi først varmede op med arobic og derefter var der handicap ol. Det var da så hyggeligt .. Lise som ses på billedet ved siden af Dorthe og Sussi, er et eksempel på hvor handicappede deltagerne endte med at være. Efter at havde nettet os med chokoladeboller og kaffe, gik vi over i et af klasselokalerne hvor jeg holdt en stille og rolig andagt. OG SÅ KOM AFTENENS HOVEDPUNKT .. Vi så kryds-factor på storskærm. Øv bøv Laura vandt ikke. Jeg har kun set et afsnit før finalen som jeg så den aften, og det var det afsnit hvor laura og Martin kom videre. Det var det samme afsnit med Engle Forevigt og havfruerne. De var da langt sjovere ..


Nå men da klokken blev ca. 12 kom lars og hentede mig. (både Lars og jeg skulle havde været ledre på weekenden, og vi havde begge glædet os rigtig meget. Men da Lars skulle spille job fredag aften kunne han først komme og hente mig efter det, og jeg måtte jo hjem til min musical) Det var ikke af egen fri vilje jeg måtte tage hjem, men pga Hair, inde på GØM. Lørdag aften efter alle øvelserne kunne jeg endelig slappe lidt af. En god middag med Lars'es familie og en afstressende film var lige mig, på det tidspunkt.


Søndag så jeg desvære ikke så meget til Lars da jeg skulle øve musical igen igen og da jeg var færdig var der kun 45 min til han skulle køre igen. Det var godt nok lidt hårdt ikke at se ham sådan ordentligt en hel weekend. Det var som om weekenden bare forsvandt. Knap så fedt.


Men denne weekend har vi heldigvis bedre tid, da vi har hele Fredagen sammen, yes.



3 kommentarer:

Tro Håb og Kærlighed sagde ...

Sjovt som ens ungdom er kommet på mode - både på TUF og til musical!

Unknown sagde ...

Ja øv det er ikke altid fedt at være weekend kærester, men det er da altid noget det ikke er for evigt :)

Lars Jensen sagde ...

Ja det har godt nok ikke været så sjovt de sidste par weekender. Men nu kan vi heldigvis snart få en hel weekend hvor vi ikke skal lave andet end at hygge os sammen. Det glæder jeg mig rigtig meget til. Jeg glæder mig selvfølgelig også til at se dig igen på fredag min skat, og til at se jeres musical. Jeg er sikker på den er blevet rigtig god!