onsdag den 28. maj 2008

LPK 2008

'

Min patrulje (krabberne) og jeg har været på lpk - lands patrulje konkurence i starten af maj. Det var en rigtig god lejr med gode venner, godt program, glade ledere og spejdere og ikke mindst rigtig dejlig vejr.
Aftenhygge var der selvfølgelig masser af. Her bager jeg pandekager .. vi var en tre stykker der skiftes til at bage til hinanden - teamwork !
Her ankommer jeg til år 6000. Natløbet hvor vi skulle igennem denne tidsmaskine
spejderbattel - 4 ud af 6 krabber var med i en eller anden deciplin. Jeg fandt så ud af at det der med at arbejde under pres overhovedet ikke er mig - ahr blev helt vildt stresset !
Her melder vi klar. Vi blev nummer 2 med sølle 3 point op til vinderne , Ørnene - ej jeg har altså en smule nykker , stadigvæk ..
Mine dejlige piger hygger sig i sommervarmen
Pigerne til lejrbål lørdag aften
Her laver vi mad. dejlig mad ..
På et teambuildings løb skulle vi træne vores team .. her er vores ben bundet sammen, og vi skal derfor gå i takt. Vi fik ros af Louise som havde posten - hun sagde at vi var gode .. yes !
Her pynter Krabberne mig - og nej jeg syntes ikke det er det fedeste liiige i situationen - den der dragt var altså rimelig varm - det er en mærkelig fornemmelse det der med kun at svede rundt om maven pga sølvparpir ..



Men ja det var en rigtig dejlig lejr og jeg hyggede mig - jeg har også fornemmelsen af at pigerne hyggede sig .. til sommer skal vi afsted igen på centerlejr med strandby spejderne , vi skal til Djursland .. I et stykke tid har spejderarbejdet hængt mig en smule ud af halsen, fordi jeg har stået alene med mine piger - i starten var vi tre patruljefører , mig og mine to gode veninder .. men da de fik for travlt pga håndbolden stod jeg pludselig alene - men efter dette lpk med en masse gode oplevelser følger jeg mig rigtig rigtig klar til sommer , det bliver sjovt .. vi er 4 Krabber som skal afsted og så har Chris spurgt om hun må være med, og det må hun jo gerne .. desuden skal Lars med, og det er jeg personlig rigtig glad for - han har selv været kfum spejder tidligere så han glæder sig også til at komme afsted .. det bliver bare så godt !


tak for lån af billderne til Louise og Metodistspejder.dk


3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det var så lidt :) Det er godt at høre du har fået gejsten tilbage, vi vil nødig undvære dig :)
knus

Tro Håb og Kærlighed sagde ...

Det kan godt være at nogen Kbh-drenge lige fik tre point mere - men i er for smukke.
Kærlig hilsen
mor

Louise Aaen sagde ...

hva' mere ka man sige, Ørnene er bare de bedste, kom igen...