mandag den 19. maj 2008

ØV mand !


Ja ja ja ja ja ja ja ja - det er ved at være eksamens tid som man siger så derfor skal man jo have atvide hvad man skal op i - og jeg har været så heldig at trække TYSK ! og nej det er jeg ikke god til .. det blev ikke meget bedre af at min fader ikke er hjemme den dag hvor jeg skal op (24 timers prøve - man får et døgn til at forberede et spørgsmål som man så skal fremlægge sammen med ne ukendt tekst) det er altså ikke så godt - såå ja jeg skal have fat i en eller anden der gider hjælpe mig den dag - men ja ellers så har jeg trukket psykologi og det er helt okay ..

Det super fede ved det her er at jeg er færdig med begge eksamner den 10. så ja der går jeg på sommer ferie - så fedt ..

2 kommentarer:

Signe sagde ...

orh kender det godt.. Det er nederen med fag man bare helst ikke vil op i! Jeg har trukket Engelsk a-niveau.. det er altså også virkelig bittert når man tænker på jeg kan komme op i Shakespeare.. :s

Held og lykke med eksamnerne smukke.. glæder mig tila t se dig til Juni! ;)

Fugal Lady sagde ...

Desværre, skal bruge sommerferien på et suppleringskursus og skal begynde at læse i september, så tager den lige lidt med ro, i de dele af mit liv hvor jeg kan vælge ting fra.. men håber at komme med næste gang. så er der jo heller ikke så langt..
kender det med eksamen, og har medlidenhed med dig. jeg har fået engelsk, psykologi og dansk, ikke så fedt at det er dansk, der skal stå i huen.. pøj pøj med dit..