mandag den 26. maj 2008

Nyt hår !






Hende damen har klippet det meget kort oveni så jeg har noget at arbejde med som hun siger - så har hun farvet en lille kant under pandehåret rød og elelrs ladet det være langt bagtil ..

Jeg er stamkunde nede hos den frisør jeg er hos , og de elsker mig fordi jeg ikke er bange for at der sker noget nyt - de slåsser nermest om hvem der skal klippe mig fordi der endelig sker noget .. Samtidig med hele turen her fik jeg også farvet bryn ig vipper så tingene lidt passer sammen .. fedt fedt

5 kommentarer:

Lars Jensen sagde ...

Det ser vildt godt ud skat! Jeg glæder mig rigtig meget til komme hjem til dig på fredag så jeg kan se det så'n helt rigtigt. Kys fra mig

Tro Håb og Kærlighed sagde ...

Ja, dine forældre kan også godt kende dig. Og far kan li' dit seje hår, selvom han ikke vil have skyld for at have klippet nogen SÅ skævt :-) Du er dejlig, mit barn!

Signe sagde ...

hvor er du altså fin.. ;)
Det klær dig virkelig godt baby, i hvert fald hvad man kan se på billederne..

Glæder mig til snart forhåbentlig at se dig i København! Vi må lige snakkes ved om det..

Unknown sagde ...

du er altid så smart :)

Unknown sagde ...

-hov og det var ment meget positivt ikke som en fornærmelse :) -sys lige det kom til at se forkert ud da jeg havde skrevet det...
knus