tirsdag den 12. august 2008

Jeg er så glad for min pircing



I søndags var vi med gospel koret nede på havnen og synge. Det gik rigtig godt og det var en dejlig gudstjeneste. Bagefter var der gratis kirke kaffe og senere frokost. Mange mennesker hev fat i mig og sagde at jeg var så dygtig og sej og det hele .. jeg bliver altid 10 cm højere når folk jeg holder af gider sige sådanne ting til mig. Min bedstefar og farmor elsker når deres børnebørn laver noget i kirken og de kan specielt godt lide gospel koret "for så sker der noget". Min bedstefar var endnu engang tilfreds med udfaldet og siger derfor til mig at "det var til rent ug", og det blev jeg jo glad for at høre. Lige idet jeg har sagt tak spørger min mor hvad han syntes om min pircing, siger han "ja det er noget værre noget" og ryster på hovedet .. "jamen den kan jo pilles ud igen Poul" udbryder min farmor som et plaster på såret.
Jeg grinede bare for jeg vidste udemærket godt det var den reaktion jeg kunne forvente. Det var jo derfor jeg ikke selv havde spurgt! Nå, men da jeg så fortæller mine forældre hvordan den ældre genneration tog imod min udsmykning siger min far: "Isak Gav faktisk Rebekka en guld ring til næsen da de skulle giftes" "ja det er rigtigt" udbrød min mor i et stort smil.
Og der står således 1. mos 24:21:

Manden(Isaks træl) stod tavs og betragtede hende for at se, om Herren havde ladet hans ærinde lykkes eller ej. Da kamelerne havde slukket deres tørst, tog manden en næsering af guld, der vejede en beka,(5,5g) og to armringe af guld, der vejede ti sekel; dem satte han på hendes arme.
Banko! Hvor er det fedt mand

Men any way, igår fik jeg skiftet den der kæmpe ørering ud med en lille, elegant, hvid sten. Av for pokker det gjorde ondt! Lars stod nærmest med hele hånden inde i min stakkelst næse. Men men men, nu er der ikke mere at gøre end at nyde!


4 kommentarer:

Lars Jensen sagde ...

Det var altså ikke med vilje det gjorde ondt skat. Men ud skulle den jo. Den nye pircing er rigtig flot. Det var godt vi fik dem skiftet. ;0)

Signe sagde ...

Du er så fin, så fin.. :)

Glæder mig til at se den in real life.. :)

TUF??

Louise sagde ...

Hej hej Maria
Ja den er rigtig fin, er den. Den kan du roligt være glad over.
Selv fik jeg lavet en navlepiercing engang på MU påskelejr i Göteborg... hehe! Det kan så ikke anbefales, når man ligger i sovepose på et liggeunderlag... Der var godt nok langt ned. Men jeg har også været rigtig glad for den... Og det er jo altså mens man er ung, at sådanne ting hører sig til.

Ses.
Louise Elling

Louise Aaen sagde ...

Ja den er rigtig fin. Jeg har også en. Fik den lavet, da jeg var i Nepal for 8 år siden. Men ak, de små djævle faldt ud, her gang jeg frotterede mig med håndklædet - og en dag fik jeg bare ikke købt en ny. øv

kh Louise