lørdag den 30. august 2008

Skole og alt det der

Ja det er vist ved at væer et stykke tid siden jeg har skrevet herinde på min hyggelige blog så her kommer lige en opdatering:

- jeg er i gang med at tage kørekort , juhu

- går i 3. g og laver derfor en masse masse lektier hele tiden - dejligt !

- får løbet nogle ture og spillet fodbold i idræt - det er så hyggeligt at tackle store stærke drenge

- er til en masse fødselsdage lige for tiden - folk bliver 18 fra en side af

- er gået i gang med vores krabberne igen - er begyndt at være ked af at jeg efter jul skal være kedelig leder og ikke glad patruljefører , øv

ja jeg har ikke lige så meget fantasi i dag så jeg luker vist bare her og vender tilbage når jeg har mere at fortælle !

1 kommentar:

Sara sagde ...

Det lyder da dejligt! Jeg glæder mig selv til at starte i skole igen!
Skal vi ikke aftales at mødes til Kirk koncerten i næste uge?