torsdag den 7. august 2008

Nyt design på ungt liv !

3 kommentarer:

Uhulen sagde ...

he.. tillykke med det :-)

Uh, savner dig allerede! Det var rigtig godt at se dig, også selvom din historie fra konferencen skuffede lidt :P

Jeg tænker på dig den næsten tid.. du kan altid skrive eller ringe!

Knus Kathrine :-)

Louise Aaen sagde ...

Grå.... emmer lisom ikke af ungt liv hva? .... dog har jeg hørt at sæsonens mode er blyantsfarvet...

Magnificat sagde ...

Jaae louise , det er fordi det bare er hårdt og øv at være ung - ej okay tænkte også først lige at det vrkede lidt .. ja gråt men ellers er det da okay :) jamen jeg savner virkelig også dig Kathrine og jeg har virkelig tænkt mig at tage ned og besøge dig på et eller andet tidspunkt - så må jeg komme på en bedre historie at fortælle ..

knus Maria