søndag den 2. marts 2008

Første indlæg

Hej til alle

Ja så fik jeg mig en blog. Jeg følger lidt et hvis pres på mig både fra div. venner, kæresten og min moar.. jeg er nok lidt bag ud hvad gælder dette blogging .. Min mor er lidt af en nørd inden for blogging - tro håb og kærlighed hedder hendes blog - hun hiver mig tit ind på kontoret for at jeg skal se et eller andet så nu er det min tur til at hive hende ned på værelset.
Nå men jeg vil lige se hvordan det her går og så kommer der forhåbentlig flere indlæg inden længe :)

Jeg kan på forhånd fortælle at jeg overhovedet ikke er en ørn til at stave !!!!

1 kommentar:

Tro Håb og Kærlighed sagde ...

Hej søde pige - det var da hyggeligt! Det ska' nok bli'sjovt. Og du som er så skrapt til at tage billeder - smukt bliver det også, er jeg vis på.
Kærlig hilsen mor