mandag den 3. marts 2008

Studieretningsopgave

Ja i dag har jeg skrevet studieretningsopgave. Jeg har derfor ikke været i skole, og det var da rart nok bare at være herhjemme. Jeg skriver i mine linjefag nemlig engelsk (a fag) og i samfundsfag (b fag). Opgaven skal afleveres på fredag og søndag tager jeg til Rom på studietur så det er jo rart nok .. jeg syntes bare måske at jeg ..




.. har brugt denne her rimlig meget
















og denne her ..








det her gjorde jeg også okay meget ..











... og det blev det vist også til en gang imellem






så ja til tider eller til sidst så/ser jeg nogenlunde sådan ud ..

Men alt i alt går det fremad og jeg er snart færdig med min engelskdel som skal fylde halvdelen så det er jo rart ..

6 kommentarer:

Lars Jensen sagde ...

Hej Skat. Jeg håber det går rigtig godt med opgaven, det ser ud til du arbejder flittigt. Det er en dejlig blog du har fået lavet skat. Jeg glædermig til at følge med. Kys fra mig

Tro Håb og Kærlighed sagde ...

Det er godt mit barn!

Louise sagde ...

Hej hej, Held og lykke med opgaven, og rigtig meget god tur til Rom.
Og så velkommen til blogger-universet. Det er altså ret sjovt, og pyha hvor kan der hurtigt gå timer med at læse diverse "dagbøger".

Med venlig hilsen
Louise Elling

Signe sagde ...

Hej Smukke..
Jeg er sikker på det nok er gået helt fint med SRO'en.. :)jeg håber du får en dejlig studietur, det er den fedeste uge man kan tænke sig..
Håber snart at se dig igen..
Knuser
Signe

Louise Aaen sagde ...

Hej Maria
Jeg skal også på studietur til Rom til efteråret. uha det blir godt. Glæder mig til at læse om dine oplevelser og forhåbentligt se nogle fede fotos af Roma aeterna (din mor har pralet med at du er sej til at tage billeder, så vis hvad du kan...)Mange knus fra Louise Aaen

Anne Thompson sagde ...

Hej Maria!

Velkommen til! Glæder mig til at følge med hos dig på denne måde også!