søndag den 23. marts 2008

Indlæg søges ..



Hej alle som læser med her på ungt liv - ja der har ikke været nogen påske indlæg her på bloggen endnu, men det er kun fordi jeg mangler billeder fra min studietur som gik rigtig dejligt. Vi havde det varmt ca 20 - 25 grader og så så vi jo en masse spændene ting , og hyggede os om aftenen i byen eller hjemme på hotellet. Men alt det kommer der som sagt mere om senere når jeg har fået sendt nogle billeder fra nogle af mine klassekammerater. ( jeg havde ikke selv kamera med da jeg optog dele af turen på videokamera så klassen kan få et minde om 2.z på studietur) jeg vil selvfølgelig også fortælle om resten af min påskeferie, hvor jeg har været i kbh, i Jyderup/Vig, Vogn og Strandby .. men ja det kommer :)

men tak for alle kommentarene fra jer søde piger og dreng ;)

god påske

5 kommentarer:

Tro Håb og Kærlighed sagde ...

Hej pige. Dejligt at have dig hjemme igen - og dejligt, at du har haft det godt. Både i Rom og på Sjælland.

Unknown sagde ...

studieture er fantastiske :) jeg vidste slet ikke du havde en blog, men nu har jeg fået dig tilføjet på min liste :)

Signe sagde ...

Glæder mig til at høre om din studietur.. :)
God påske til dig også søde..
vi ses jo i næste weekend, på TUF.. knuser

Hr. og Fru Danmark sagde ...

Ja, velkommen - dejligt med en yngre model i blogger universet. Så kan det være at man selv bliver mindet om, hvordan det var at være ung - du siger jo altid, at jeg er så gammel og kedelig.
Knus

Tine Gjessø sagde ...

jamen hallo, hvor er det blevet moderne at have en blog! Velkommen til pigs in cyberspace :-)