tirsdag den 10. november 2009

Flytning kap. 2

Så skete en af de trælse trælse TRÆLSE ting som jeg aldrig har prøvet før. Jeg låste mig ude af mit værelse ! Dengang jeg boede hjemme hos moar og far i Strandby havde vi to nøgler til hele huset - En til min far og en til Johannes den ældste storebror (Hvorfor fik han egentlig en ham Johannes , hmmm?) I København låser man ALTING. Porte, døre, cykler og ja selv brevsprækker. Men ja pointen er at jeg ikke er vant til nøgler. Det eneste jeg havde nøgle til hjemme Strandby var kirken hvilken jeg kun brugte en gang imellem.

Any way jeg smækkede min dør og nøglerne lå på den anden side og grinede af mig. Øv ! Så måtte jeg ned og hente onkel Finn som jeg så ikke kunne få fat i og derfor blev det en af de andre rare mænd som låste op for mig . Øv igen ! Men men pointen er at nøgler er kompliceret og svære at finde ud af.

Så dagens råd er : Husk din nøgle inde du smækker med døren !

2 kommentarer:

Sara sagde ...

Så har jeg været inde på din dejlige blog! Skønt at der sker noget igen, jeg ved ikke hvorfor, men min blog havde ikke opdateret at der var sket noget på din blog :D
Det ser dejligt ud, og du har så evigt ret! Det er dumt at låse sig ude. Jeg har prøvet det 1 gang, men der havde mine forældre heldigvis en nøgle hjem til min lejlighed, så jeg kunne tage bussen hjem til dem og hente den :D hehe. Men det er altså en længere omvej når man gerne bare vil HJEM! hehe
Kram Sara
Ps. er så glad for du er flyttet herover smuksen!!!

Tro Håb og Kærlighed sagde ...

Ja, det var en af de ting, jeg husker tydeligt, da vi flyttede til Kbh. (da jeg var 17) nøgler og låse alle vegne. Øv! Og skal det endelig være, så skal låsen ikke kunne smække, den skal låses, ellers går det galt!