lørdag den 7. november 2009

Nyt liv , ny blog

Ja det er 100 år siden der er sket noget her på bloggen men det skal være løgn fra nu af. Siden sidst har jeg: Fået kørekort, blevet student og er flyttet hjemme fra dvs en masse masse ting. Måske bliver jeg snart voksen for der sker ihvertfald en masse voksen ting i mit liv for tiden, spændene. For tiden foregår mit liv in København hvor jeg læser til lærer (dansk) på Zahle seminarium, og det er vildt spændene. Jeg er komme´t i en skøn skøn klasse og studiet er rigtigt spændene så ja livet er meget fedt for tiden.

Over and out fra ungt liv

3 kommentarer:

Louise Aaen sagde ...

grønt er godt for øjnene...

Anonym sagde ...

Ja, nå må du bare ikke være lat, men skrive ofte og fortelle om ditt liv i København. Det sitter nemlig en gammel dame oppe i Norge og leser deg. Hun fant deg via din mors blogg.

Lykke til videre med studiene, - og du har valgt verdens beste yrke. Jeg er lærer i norsk, og hvis du går inn på min blogg og søker på kategorien skole (til høyre i margen), så vil du kunne se hvordan det er å være norsk- og historielærer i Norge.

Magnificat sagde ...

Ja Louise og så er det en pæn farve - Mange tak for den fine hilsen fra Norge, jeg vil kigge på din blog om lærelivet i Norge.