mandag den 30. november 2009

Flytning kap. 3

Noget af det fedeste ved at være flyttet hjemmefra er at komme tilbage til Moar og Far igen. Jeg var med flyveren fredag aften og spiste en god, solid aftensmad hjemme hos storebror T. Lørdag var det storebror Hans der lavede mad og de er vildt gode til det begge to. De laver meget forskellig mad men skønt er det.
Fredag var jeg nede ved min bedste, gamle, gode veninde Sofie og se film og hygge med hendes familie, super hyggeligt. Lørdag stod den på gåture med Far og T samt Frue.
Lørdag aften var jeg til fødselsdags fest hos Johannes og bagefter var vi på discodasco og høre live-musik som Johannes Lavede lyd på. Super fedt og jeg kan ikke beskrive hvor stolt jeg er af ham , SÅ dygtig er han !
Søndag hyggede vi i familien og var ude og spise hos nogle af mine forældres venner.
Mandag stod den på pigeshopping med Moar og hyggelig samvær med familien.
NU starter hverdagen igen med masser af skolearbejde og en travl tid op til jul.

Dagens råd: Nyd tiden med familien når du har den. OG hvis du savner din familie når du tager hjem til dig selv, ja så ved du bare at du stadig elsker dem.

1 kommentar:

Tro Håb og Kærlighed sagde ...

og "lige over"! Elsker dig. Og at være sammen med dig!